måndag 14 juli 2008

Utmaning 8: sociala bokmärken

Testade del.icio.us idag. Helt nytt för mig (som så mycket annat...). Har lagt in några sidor och ska testa det framöver. Smart att ha bokmärkena samlade på ett ställe där man alltid kommer åt dem. Däremot är jag dålig på att använda bokmärken över huvud taget så det är kanske bra att vänja sig vid det först... ;-)

Det var enkelt att komma igång med tjänsten och lätt att lägga in länkar. Extra kul blir det klart när man har vänner man kan göra nätverk med.

1 kommentar:

Fredrik sa...

Tjena Lotta!

Tänkte bara skriva lite för att visa att jag följer dina steg under denna kurs också. Du har kommenterat min blogg medans jag varit lat och bara läst i din utan att skriva. Nu har vi ju testat att länka ihop våra delicio.us-konton och det funkade ju bra.

Fortsatt trevlig semester. Skicka förresten gärna smakprov på någon akvarell om du har dem digitalt.

Ses! Fredrik